Avaliações de Dido Pizza Lekkerkerk
Avaliações recentes
RJ
Goed op de opmerkingen bij de gerechten gelet. Was heerlijk!
José
De pizza's zijn van goede kwaliteit, verse produkten en erg lekker! Top!
Ronald
Gewoon goed en warm en de aangegeven tijd bezorgd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Esther
vriendelijke bezorger eten was snel en goed
Diba
Djordy
N Suvaal
Was erg lekker en goed warm👌🏻👍🏻
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Boy
Hele snelle bezorging en het eten was erg lekker. De pizza was totaal niet vet, Turkse pizza smaakte vers en de kapsalon was ook erg lekker. Dikke aanrader!
Marcel
Heerlijke kapsalon pizza. En Turks brood met döner. Vriendelijke koerier.
Bas
Goed en lekker eten.
Samira Doctorzada
Beste zaak
Mark Kaat
Fantastisch lekker gegeten
Ans
Mijn dochters zijn gek op de kapsalon pizza, de pizza's hebben geen donkere randen dus alles gaat op! Ook andere gerechten vallen bij ons goed in de smaak.
Bep
snelle levering binnen de verwachte tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
M
De bestelling was niet compleet Even gebeld en het werd super snel opgelost
Mike Baan
Lekker pizza en kapsalon goed gebakken patat en lekker veel vlees Goede service en net personeel Mooie zaak Open keuken en net tafeltjes om de bestelling daar op te eten
Ronald
Gewoon lekker en warm, aardige bezorger.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Lisette
Kapsalon is heerlijk. Niks mis mee. Turkse pizza's waren helaas aangebrand. Echt zwart, had niet meegegeven mogen worden. Hele turkse pizza smaakte er naar, onwijs jammer. Mail gestuurd maar helaas geen reactie terug.
123
***
Hotwings zijn echt een aanrader!
Ruud
Een kwartier eerder dan gepland, helemaal super, volgende keer zeker weer bij dido.en een heerlijk eten, we hebben al een paar keer besteld bij jullie, maar is echt allemaal heerlijk ,ga zo door.
Hilgers
Eten is altijd goed en warm bij aflevering
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
GJ
Was voor mij de eerste keer dat ik bij Dido besteld had. Ik moet zeggen het was voortreffelijk en super snel bezorgd! Volgende keer weer!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Joke
Wij hadden Salami spicy deze is erg lekker. De bezorging was keurig op tijd.
CB
Het eten is echt goed, bezorging snel, netjes en vriendelijk.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sam
Heerlijk eten.
Marcin
Vicky Krechting
Heerlijk knapperige patat. Sla was lekker vers We hadden 2 schotels en het waren flinke porties.
Marcel
Deze ene keer was het niet zo lekker. De bodem was bijna niet gebakken. En was bijna wit. Jammer want de topping was wederom lekker. De pizza's waren daarvoor echt lekker. Jammer.
Adrie
Ilja Porsius
Het smaakte heerlijk. Patat lekker doorbakken. Durum was nieuw voor mij, maar voor herhaling vatbaar. Mijn zwager uit Brabant gaf aan dat het veel beter smaakte dan bij hem. Alleen had ik de saus apart besteld en dat is niet goed gegaan.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Henk
Zeer goed eten en snel bezorg zoals gewoonlijk !
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ndb
Heerlijk en snel
Marcin
Ronald
Janneke
Pizza's heerlijk en bezorging prima!
De Groot
Was weer heerlijk! En verse knapperige groenten. (Lamskapsalon)
***
Heerlijk
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Liek
Borst
SvK
Was genoeg, lekker en op tijd geleverd. Prima!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Annet
Marcin
Let
Ronald
Snelle bezorging, lekker en warm en een aardige beleefde bezorger.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
BvG
Snelle bezorging, maar het eten kwam koud aan. Patat leek meerdere keren gebakken en de pita's waren zompig. De vegetarische kapsalon bevat helemaal geen vegavlees zoals wij hadden verwachten, enkel een bak met sla en patat. Viel erg tegen helaas, voor ons geen 2e keer!
Marcin
De Groot
Heerlijk eten, was ook snel bezorgd.
Mieke
Pizza's besteld en turkse pizza doner was erg lekker. En op tijd bezorgd 👍
Rachel Krijgsman
We hadden pizza pepperoni, lamsshoarma schotel en grote kapsalon. Het was allemaal heerlijk en veel sneller gebracht dan verwacht
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Mascha
Ik heb er nu 4 x gegeten. Alle keren was het super lekker. Snelle bezorging.
Sandra
Eten is lekker en wordt snel bezorgd!
Richard
Een goede aanwinst voor Lekkerkerk 👍
M
Pizza en kapsalon erg goed en lekker , broodje doner was niet zo goed, broodje was enorm taai en leek oud terwijl het vlees hard en erg droog was .
Marcin
Sarita
Marcel Ijsselstijn
Suzette
Erg lekker, goede kwaliteit en super snelle bezorging
Wendy Rademakers
Wij hadden kapsalon döner, deze was erg lekker! Ook een portie hot wings en ook die waren erg goed. Eten was warm en er de bezorging was binnen een half uur.
Nina Boudestijn
Snelle bezorging en lekker eten. We gaan zeker nog een keer bestellen 😊
JDJ
R.R. Kruit
Was een heerlijk pizza, lekkere dunne bodem
Tvk
Normaal altijd wel dik in orde, deze keer wat minder. Eten was niet echt warm meer en met een vraag in de comments werd geen rekening gehouden. Verder snel geleverd, goede opvolging en wel lekker gegeten.
Astrid
Dave
Super snel geleverd ....geen zeentjes en vet in mijn shoarma en gewoon knapperige patat...niks geen slappe friet....ik ga hier zeker vaker bestellen.
M
Hester
Aanrader!
De Groot
Lisette
Partner vond de kapsalon erg lekker!
Gijs
Ruim op tijd en prima kwaliteit
Fam. Neven
Heerlijke pizza's Op tijd bezorgd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Mark
Onlangs voor de eerste keer eten besteld (kapsalon en pizza). Beide waren lekker, goed warm en redelijk vlot bezorgd. De kapsalon groot was goed gevuld en al met al was het een goed geheel. Voor mijn gevoel had er iets meer kip ingemogen (en dan iets minder patat), maar wat er in zat was lekker :) Dit kan ook mijn persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk.
Verwaal
Eten was prima, Maar we misten de sausjes.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jedidjah Bijl
Snelle bezorging op zondag avond. En heerlijke pizza’s! We hebben ervan genoten! Bedankt!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ronald
Snelle levering en het was zeer goed.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.